luni, 23 martie 2009

Romania suspendata




Nici nu s-a uscat amintirea autostrazii electoral- suspendate care a incins mintile analistilor din bodegi, ca inca una aparu. Si tot suspendata. De data asta e a lui Blaga, desi a mai trecut si prin mana lui Murgeanu. Alexandru Dobre, membru in consiliul Asociatiei Romana a Antreprenorilor de Constructii (ARACO) a anuntat cu fast ca din 2012 bucurestenii ar putea sa faca drumul pana la Aeroportul Otopeni cu trenuri pe perna magnetica. Oare trenul suspendat se va intersecta cu autostrada si ea suspendata? In acest caz, care va fi mai suspendat?

Cica ar fi costuri de 6-7 milioane de lire sterline pe fiecare kilometru. Carevasazica noi n-avem pe unde sa mergem prin oras ca e plin de santiere „de infrastructura” si acum mai vine unul.
Cercetand mai indeaproape vedem lumina de la capatul trenului de pe perna magnetica.
„Secretarul de stat din Ministerul Dezvoltarii Razvan Murgeanu ne-a cerut sa analizam posibilitatea constructiei unei linii suspendate care sa faca legatura între Aeroportul Otopeni si Capitala, urmand sa fie folosit un tren cu perna magnetica. Este o ideea mai veche, de pe vremea când Murgeanu era viceprimar”, a precizat reprezentantul Asocia]iei Român` a Antreprenorilor de Constructii (ARACO).

Deja vedem cum circula trenul, japonez, normal. Care ar avea trei vagoane si ar costa cateva zeci de milioane de euro. Acum se cauta ruta. Ministerul Dezvoltarii Regionale al lui Vasile Blaga Ori de 16 kilometri si merge tinta din centru pana la usa avionului, evident suspendat si el, ori inconjoara Bucurestiul, evident suspendat si el, si va avea 80 de kilometri.
Intrebarea mea e, o sa putem sa mergem cu nasul pe trenul cu perna magnetica? Iar perna, va fi confortabila? Si care va fi gata prima, autostrada sau sina?
Deocamdata imi ajunge, ca la cate lucruri suspendate avem, deja ma mir ca nu levitez...

Niciun comentariu: