miercuri, 13 mai 2009

Acesti profesionisti care „ne traduc”


 

In viata mea de cautator de informatii, dupa cateva site-uri obligatorii, dau si eu sa ma relaxez si ajung pe Newsin. Iar asteptarile nu mi-au fost inselate. La urmatorul linkhttp://www.newsin.ro/raan-electricity-sen.php?cid=view&nid=faeacb93-e7d8-4eb4-8444-5650c0a146e9&hid=media , am gasit exact ceea ce cautam. „The Nuclear Activity Regulator (RAAN) aims to invest 80.6 million lei this year, up 1.8 percent year-on-year to ensure electricity for internal consumption and for deliveries in the national electro energetic system (SEN), but also for central heating in the town of Drobeta Turnu Severin.
The company will also pump money to protect the environment, in a bid to respect the rules set by the European Union, the company's representatives declared” ne ia autoarea.

Varianta pe romana, arata asa: „RAAN şi-a stabilit pentru acest an investiţii de 80,6 milioane lei, cu 1,8% mai mult decât în 2008. Regia Autonomă pentru Activităţi Nucleare (RAAN) şi-a stabilit pentru acest an investiţii de 80.649.000 lei, cu 1,8% mai mult decât investiţiile realizate în 2008, potrivit datelor furnizate de regie la solicitarea agenţiei de presă NewsIn”.

Adevarul e ca de la regie la regulator e un mic pas pentru un om dar un mare salt pentru un un om incompetent. Si mie, drept sa spun mi-e ciuda ca atunci cand vad o regie nu ma gandesc la un regulator sexi care sa bantuie nucleele atomilor din capul don’soarei care a scris.

Niciun comentariu: